سفارش تبلیغ
صبا ویژن

   به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، روزنامه گل، در شماره 3 خرداد خود، پوستری  به مناسبت درگذشت ناصر حجازی منتشر کرده که جمله ای عجیب در آن وجود دارد.
عبارت موجود در این پوستر، بسیار مورد پسند سایت های ضد انقلاب قرار گرفته و همگی، آن را نقل کرده اند.
البته بر آن سایت ها که حرجی نیست؛ اما باید از طراح محترم این جمله پرسید آیا خودش هم جزو کلاغ های شهر است؟ یا او اصلا اهل این شهر نیست و در شهر دیگری مثل شهر روباه ها و گرگ ها زندگی می کند.


منبع : خبر گزاری دانشجو

 


+ نوشته شده در سه شنبه 90/3/3ساعت 3:15 عصر توسط علی محمدزاده | نظر|

   دیروز پنجمین سالروز تولد رجانیوز بود . این سایت انقلابی و دوست داشتنی همزمان با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد پا به عرصه رسانه های کشور گذاشت و صادقانه و بی ریا هر آنچه را که در کنج دل بچه های حزب الله بود بر روی صفحات خود ریخت ، از دل نوشت و لاجرم بر دل بچه های حزب الله هم نشست و اکنون به یکی از بزرگترین و پر بیننده ترین سایت های کشور تبدیل شده است. میثم نیلی مدیر مسئول رجا در سالروز پنجمین تولد این سایت گفته است : « تمام تلاش رجانیوز این بوده که به تاسی از تاریخ پایه گذاری‌اش که ولادت حضرت فاطمه (س) است ، هویتش را نه از احزاب و گروه‌ها که از شهید عالیقدر رجایی عزیز بگیرد و مسلک و منش این شهید بزرگوار را سرلوحه نام و عملکرد خود قرار بدهد. رجا برای همه ما یک معبد و محل عبادت است، نه معبود. رجا یک سنگر برای دفاع از مستضعفین و مومنین و حزب الله است که همه فعالان آن خودشان را وقف مبارزه با منافقان و دشمنان ایران و اسلام کرده‌اند..» و نیز به قول دکتر یامین پور : « با اینکه رجانیوز برای حمایت از دولت نهم تاسیس شد اما هیچ‌وقت قرار نبوده برای خوشایند کسی یا گروهی مطلب بنویسد. رجا حامی و منتقد اصولی دولت بوده اما بله قربانگو نیست»
پنجمین سالروز تولد این سایت انقلابی را به مسئولان رجا و نیز بچه های حزب الله تبریک عرض می کنم .





گزارش کامل سالروز تولد رجانیوز را از اینجا بخوانید

+ نوشته شده در سه شنبه 90/3/3ساعت 1:24 عصر توسط علی محمدزاده | نظر|

جشن بزرگ روز مادر در دانشگاه تهران
جشن بزرگ روز مادر در دانشگاه تهران


+ نوشته شده در سه شنبه 90/3/3ساعت 12:4 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

   به گزارش مشرق به نقل از سایت 598، اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با شرکت 85گروه نمایشی روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که با حاشیه هایی همراه بود.
در این مراسم که با حضور مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری، اساتید،و دانشجویان دانشگاههای کشور برگزار گردید از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.
پوشش و آرایش بسیاری از برگزیدگان این جشنواره سالن تئاتر دانشگاهی را به گونه ای تغییر داده بود که گویی از منتخبین برای حضور در شو لباس دعوت به عمل آمده بود.




تصاویر بیشتر  +


+ نوشته شده در دوشنبه 90/3/2ساعت 10:1 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

   شهید مرتضی آوینی :شهر زمینی خرمشهر در دست دشمن افتاد، اما شهر آسمانی همچنان در تسخیر شهدا باقی ماند. از باطن این ویرانی‌ها معارجی به رفیع‌ ترین آسمان‌ها وجود داشت که جز به چشم شهدا نمی‌آمد ... و جنگ بر پا شد تا مردترین مردان در حسرت قافله‌ی کربلایی عشق نمانند. در پسِ این ویرانی‌ها معارجی به سال ?1 هجری قمری وجود داشت و بر فراز آن، امام عشق ، حسین بن علی آغوش تشریف بر گشوده بود. هزاران سال بر عمر زمین گذشته بود و همواره جسم زمین فرسایش یافته بود تا روح آن آباد شود. «کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام.» / نوت از خانم کبری آسوپار / منبع : گودر باز

            خونین شهر در قاب تصویر

 


+ نوشته شده در دوشنبه 90/3/2ساعت 9:49 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

   سوم خرداد ، روز خدا بود ، خوابیدن در آغوش کربلا بود ، سوم خرداد ، پراندن خواب از چشمان شیطان ، در خلیح نیلگون همیشه فارس بود . سوم خرداد ، آغاز « رفع فتنه از عالم » بود .
دوم خرداد ، ساز بود ، آواز بود ، رقصیدن در کنار شیطان بود ، سنگ اندازی به سوی انقلاب در کوی دانشگاه و قتل های زنجیره ای بر پا بود .
سوم خرداد ، خون بود ، آتش بود ، پریدن از روی افسانه های شیطان بود . صف بود ، جهان آرا بود . سوم خرداد آرایش دنیا بود .
دوم خرداد ، نافرمانی مدنی ، خروج دسته جمعی ، بی ستون بود ، چهل ستون بود ، زر زدن ستون پنجم در مرکز گفتگوی تمدن ها بود . دوم خرداد ، عبور لشگر شیطان از روی پل سید خندان بود .
سوم خرداد ، آفتاب بود ، ماه بود ، ستاره بود ، عاشورا بود ، گذشتن پیر عالم از جزیره مجنون بود ، جدال بر سر خرمشهر و شهر خدا بود . لیک ، دوم خرداد ، هموار کردن راه برای شیطان بود.
--------------------
منبع : وبلاگ حریم


+ نوشته شده در شنبه 90/2/31ساعت 6:12 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|








+ نوشته شده در پنج شنبه 90/2/29ساعت 9:6 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|
<      1   2   3      >


قالب وبلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی