سفارش تبلیغ
صبا ویژن










+ نوشته شده در شنبه 90/2/31ساعت 6:29 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

ملکه انگلیس در حال بیل زدن
ملکه انگلیس با آداب و تشریفات خاصی در حال کاشتن نهال و ریختن خاک با بیل پای آن است
.!


+ نوشته شده در پنج شنبه 90/2/29ساعت 8:5 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

   باراک اوباما با دیدن تصاویر جو بایدن که در زمان سخنرانی وی به خواب رفته بود، گفت:‌ کسانی که در زمان سخنرانی کاهش بودجه من به خواب رفتند‌، اقدامشان غیرقابل قبول است.
به نوشته روزنامه دیلی تلگراف‌، به خواب رفتن مقامات ارشد در زمان
سخنرانی‌های مهم و یا در مکان‌های مهم اتفاق تازه‌ای‌ نیست، به عنوان مثال پس از آنکه سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا شیفت‌های شب را در ?? فرودگاه دو برابر کرد،‌ بسیاری از کارمندان برج مراقبت، بیشتر اوقات خود را در خواب به سر می‌برند و این سبب شده برخی از مقامات نیز از سمت خود استعفا دهند.

حدود یک سوم جمعیت آمریکا از کسری خواب رنج می‌برد و در این زمان است که تصمیمات اشتباه اتخاذ می‌کنند.
جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نیز که در زمان سخنرانی وی خواب بود،‌ سرانجام بیدار شد اما مشخص بود که شدیدا برای دوباره به خواب نرفتن تلاش می‌کند.
این مساله پیشتر برای بسیاری از مقامات از جمله بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در زمان مراسم تدفین مارتین لوتر کینگ، رهبر جنبش آزادی‌خواهان در آمریکا و رونالد ریگان، رئیس جمهوری وقت آمریکا پیش آمده بود.
دیک چنی، معاون رئیس جمهوری آمریکا بین سالهای ???? تا ???? نیز در زمان سخنرانی تودیع جورج بوش، رئیس جمهوری وقت آمریکا چرت کوتاهی زد.
کن کلارک، سیاستمدار حزب محافظه‌کارانگلیس نیز در زمان سخنرانی یکی دیگر از سیاستمداران انگلیسی درباره بودجه لحظاتی به خواب رفت اما بعدها خواب آلودگی خود را تکذیب کرد.
این اتفاق برای واکلاو کلاس، رئیس جمهوری چک در سال ???? که در سال ???? بار دیگر انتخاب شد، سیاستمداران ایتالیایی، فلوریدایی و حتی رئیس جمهوری اندونزی نیز پیش آمده است.
منبع
 : ایسنا


+ نوشته شده در سه شنبه 90/1/30ساعت 10:50 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|

   بیژن پاکزاد متولد 15فروردین 1323در تهران ، یک طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس‌های مردانه و عطر بود. او معمولاً به نام« بیژن » شناخته میشد.
بیژن در سال 1352 به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1976 میلادی فروشگاه ویژه خود را در رودئودرایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد. بازدید از این فروشگاه تنها با داشتن وقت قبلی امکان‌پذیر است.
پیژن همچنین به خاطر داشتن اتومبیل‌هایی نظیر بنتلی آزور زرد رنگ با تزیینات داخلی مشکی، مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن مشکی، فراری اف430زردرنگ، رولزرویس فانتوم کوپه زرد رنگ و بوگاتی ویرون معروف بود. مجله Vanity Fair در سال 1989 نام بیژن را در لیست شیک‌پوش‌ترین‌های (خوش پوش‌ترین‌ها)جهان خود قرار داد.
بیژن در روز 26  فروردین 1390در محل کارش در خیابان رودئو در بورلی هیلز دچار سکته مغزی شد و در گذشت.


* * *

* * *

* * *


+ نوشته شده در دوشنبه 90/1/29ساعت 4:4 صبح توسط علی محمدزاده | نظر|


قالب وبلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی